ICO баунті

 ICO баунті: якими вони бувають і чи правда, що їм настав кінець?


Баунті кампанія — це системи лояльності, які пропонують стартапи, веб-сайти та розробники ПЗ, що дозволяє людям отримувати нагороду в токенах за популяризацію та просування проекту, тестування та пошук помилок, поради щодо покращення тощо. Стартапи, які виходять на ICO , є чудовим середовищем для бонусних кампаній.


Види баунті-програм


Серед ICO є два типи програм лояльності: пре-ICO та заохочення після ICO.


Пре-ICO


Основна мета баунті до ICO - створити галас навколо проекту і змусити натовп чекати на проект. Таким чином, кампанії заохочень у рамках ICO часто орієнтовані виключно на маркетингові завдання.


Зазвичай пропонують такі дії:


Пости та передплата в Твіттері;

Facebook-активність;

Статті на своїх каналах за монети;

Підписка та коментарі YouTube;

Нагороди за підписку Bitcointalk, розміщення посилання на підпис;

Підписки та коментарі в інших соціальних мережах;

Нагороди за запрошення друзів, реферальні посилання.


Пост-ICO


Наступні баунті ICO націлені на покращення продукту або запуску через прямий зворотний зв'язок з користувачами. Ці програми лояльносі часто винагороджують прихильників не лише своїми токенами:


Переклад документації,

Пошук багів,

Плата за покращення продукту,

Менеджмент спільноти.


Поділ на групи умовно, багато стартапів фактично змішують обидві категорії у своїй бонусній програмі.


Якщо баунті буде проведено правильно, вона отримає тисячі заявок. Це може допомогти запуску, хоча вимагає уважних модераторів, щоб переглянути кожне повідомлення вручну і пізніше розподілити винагороди всім мисливцям. Крім того, баунті-кампанії є легкою мішенню для шахраїв та хакерів, якщо не вжито належних заходів безпеки.


Переваги баунті для проекту


Багатьом стартапам немає ліквідності перед ICO. Тому дорогі прес-релізи та рекламні кампанії з банерів часто не дадуть потрібного результату у перерахунку на вкладені кошти. Саме тут набувають чинності баунті-компанії.


Щоб запустити програму, проекту потрібно відкласти невеликий відсоток токенів, як правило, від 0,5 до 3%. Не потрібно витрачати тисячі доларів на затратні та часто неефективні маркетингові кампанії.

Крім того, кампанії з бонусами виявилися чудовим способом створити лояльну спільноту навколо продукту чи послуги. Стартапи можуть використовувати баунті, щоб взаємодіяти з потенційними клієнтами та бренд-амбасадорами інтерактивним та цікавим способом.


Витрати


Витрати управління баунти-кампанией сильно различаются. Деякі з найважливіших факторів:


тривалість кампанії,

професіоналізм команди,

розроблена інфраструктура спільноти,

завдання баунті.


Керівники кампанії зазвичай витрачають близько 5–10 тисяч доларів США разом із токенами, розподіленими для програми бонусів, яка триває близько місяця. Причина, через яку це так дорого, у вартості техпіддерки та модераторів, які в ідеалі вручну перевіряють кожне окреме повідомлення та постійно взаємодіятимуть із спільнотою.


Баунті-програми буде заборонено?


Програми баунті дозволяють отримати безкоштовний токен, керівники ICO проектів отримують безкоштовний (органічний) маркетинг, і всі щасливі. За винятком Комісії з цінних паперів та бірж США (SEC).


Тепер, посилаючись на тест Хоуї, SEC переслідує американські ICO, які пропонують програму бонусів.


Залучення групи осіб для просування проекту — це масовий маркетинг, можливо, найефективніший та найдієвіший маркетинговий інструмент. Це особливо актуально, коли йдеться про предмети з невеликою та мотивованою аудиторією. Це підходить для моди, політики та криптовалюти.


Існує лише одна ключова відмінність: криптовалюти та проекти на ICO пов'язані з фінансовим ризиком. Це означає, що вони підпадають під безліч законів і регулюючих органів.


У тесті Ноуї SEC є рядок: «прибуток походить від зусиль промоутера або третьої сторони», що майже завжди і відбувається, коли проект просувається через баунті, і безкоштовний токен означає, що на промоутер чекає прибуток. Виходить, більшість баунті-токенів є цінними паперами, але мало хто з цих токенів зареєстрований як такий.


І проблема не зупиняється на тестах SEC та Хоуї. Регулятори багатьох країн вимагають, щоб рекламні пости та повідомлення в соціальних мережах, де була отримана плата за розміщення, були позначені як такі.


Існують і інші приклади того, як у багатьох країнах порушуються закони та постанови. Багато міжнародних регуляторів ще не діяли, але SEC почала вживати заходів, а це означає, що ера баунті офіційно завершена.


На жаль, більшість проектів ICO - це проекти на ранній стадії, які не мають спільноти або працюючого продукту для його розвитку. Замість сумнівних обіцянок краще вкластися в ICO з існуючою базою клієнтів і партнерами, які налаштовані на перехід на блокчейн (і токенізацію).

ICO баунті


Отправить комментарий

0 Комментарии